Nog één nachtje slapen ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charley Kranstauber - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charley Kranstauber - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen ...

Blijf op de hoogte en volg Charley

06 Februari 2016 | Nederland, Amsterdam

Met een splinternieuw en leeg paspoort staan wij aan de vooravond van onze reis. Morgenochtend stappen wij, met ons goedgevulde backpack, in het vliegtuig op weg naar onze 1e bestemming: Adelaide, Australia. Deze vlucht zal via Singapore en Bali uiteindelijk na 24 uur landen op Adelaide Airport. Wij zullen landen om 20.25 Australische tijd.

Voor de heel nieuwsgierige thuisblijvers; het eerste hotel heet Adelaide Paringa, en hier zullen we 3 nachten verblijven. Vanaf Schiphol vliegen we met vliegnummer SQ323 naar Singapore, we landen in Australië met vliegnummer VA34 vanuit Bali.

In Australië zal de reis ons verder via Melbourne en Sydney langs de oostkust naar Cairns brengen.

We’ll keep you posted

• 08 Februari 2016 - 20:56

Roxanne:

En dat is één (stempel)..
    Have fun lieverds! x

• 09 Februari 2016 - 12:52

Josje :

Hey lieve schatten, ik heb jullie gevolgd toen jullie in de lucht zaten dankzij een leuke app. En ik zag wanneer jullie geland waren. Wat een lange reis hebben jullie gehad hè. Nu wel al een heel klein beetje bijgekomen?
    Heb het heel fijn en geniet!
    Liefs

• 11 Februari 2016 - 15:44

Helen:

Hey lieverds, inmiddels de eerste stad al weer achter jullie gelaten en de reis uit de benen. Heel veel plezier in Melbourne en share the pictures! liefs,
    Helen

Charley

Wat begon met een impulsief gekocht valentijnscadeau, een Lonely Planet van Zuid Oost Azie, is in een paar maanden uitgegroeid tot een heuse wereldreis. Waar onder andere landen als Australië, Vietnam, Thailand, Laos en Japan zullen worden aangedaan. Volg hier alle belevingen!

Actief sinds 30 Jan. 2016