Inleiding naar onze reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charley Kranstauber - WaarBenJij.nu Inleiding naar onze reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charley Kranstauber - WaarBenJij.nu

Inleiding naar onze reis

Door: Charley

Blijf op de hoogte en volg Charley

30 Januari 2016 | Nederland, Amsterdam

Volg ons met onze zoektocht naar stranden met een hoog bounty-gehalte, panaroma’s waar je mond van open valt, shopdealtjes waar je stijl van achter over slaat, wolkenkrabbers waarvan je de top niet kan zien, hoe bruin een mens kan worden of hoe rood, hoeveel landen je moet bezoeken voordat je paspoort vol is en onze zoektocht naar heerlijk eten en prachtige culturen.

Liefs

• 08 Februari 2016 - 20:04

Helen:

Ik ben benieuwd en verheug me op alle mooie verhalen. Xx

• 08 Februari 2016 - 20:54

Roxanne:

En eten waarvan het water je in de mond loopt <3

Charley

Wat begon met een impulsief gekocht valentijnscadeau, een Lonely Planet van Zuid Oost Azie, is in een paar maanden uitgegroeid tot een heuse wereldreis. Waar onder andere landen als Australië, Vietnam, Thailand, Laos en Japan zullen worden aangedaan. Volg hier alle belevingen!

Actief sinds 30 Jan. 2016